lördag 6 december 2014

Lördag

Vi körde Alexi till Skövde vid 16 för att hon skulle hem till mormor i Skara och sova. Det tar en timme dit enkel resa så hoppas det går bra inatt. Mormor är bra på att få henne att tänka på annat så det går säkert bra. Skönt att få sova lite inatt när jag ska upp och jobba imorn.

Hon har ingen bra väska att packa i när hon väl ska bort så fick bli det vi hade. Så det ska jag säga till tomten att hon önskar sig- en väska!

Lowa har blivit en sån stor tjej så hon sitter med stöd och lite utan. Hon är ju stor över lag så det kan inte vara lätt att balansera 9 kg. Älskade barn!

När Alexi åker blir det lugnt och skönt men jobbigt tyst så jag satte mej vid symaskinen och väsnades lite. Resulterade i ett par leggings till Mini och  ett par shorts till Grodan.
Annars är julkläderna klara. Så kul och skönt.
Robbin ska ha sina marinblå chinos och denna skjortan som bara kostade 134 :- !
Alexi ska ha en rosa klänning som hon har på sig jämt. Det skulle vara en julklapp men...hon hittade den igår. När jag visade den så brydde hon sig inte men igår när jag var på jobbet hade hon hittat den och dansade hela kvällen i den plus sov i den och vägrade ta av den idag med. Men den är så fin!
Lowa ska ha en vanlig röd klänning med vita hjärtan på från Lindex. Plus strumpbyxor. 

Jag har beställt detta men vet inte hur det sitter så jag måste testa det. Plus svarta jeans. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar