torsdag 22 januari 2015

Torsdag- Det känns som ett nytt liv

Precis som rubriken lyder: Det känns som ett nytt liv.
Igår fick jag ett mail om att jag inte kunna få börja mitt nya jobb pga att jag inte hade skickat in något polisregister. Jag blev helt tokig i med att vi har flyttat om introduktionen tre gånger bland annat för att Lowa behövde opereras mitt upp i allt. Som tur var hade jag ett register hemma och skickade iväg det igår så nu har min chef, som va helt kanon!, har skickat hem till oss. Så idag eller imorgon kommer det och jag ska bara skriva på så är jag anställd på ytligare ett ställe!

Jag har fått förfrågan om sommarjobb på alla tre jobben. Vilket är kul men jag kan tyvärr inte jobba ihjäl mej. Jag hade gärna tagit alla tre i med att jag trivs så förbannat bra.

Idag ska jag börja mitt nya jobb, hos en tjej på 6 år. Mitt drömjobb!<3 Nästa vecka ska jag även jobba natt där och det blir första jobbnatten i mitt liv! Spännande och nervöst.

Jag ska ha ett Facebook-fritt dygn imorgon och bevisa för mej själv hur satans beroende jag är...Skamligt! Så imorgon får jag ännu mer tid för barnen, mer fokus på hemmet, maten  och allt jag "alltid vill men aldrig hinner". Jag kanske till och med hinner börja träna nu när jag ska få övertag över mitt egna liv på ett sätt, haha!

Nu ska jag sätta mej och leta frisyrer för nästa vecka har jag min klipptid. Jag vet inte om jag ska behålla det jag har för att jag är jäkligt nöjd eller göra något ännu mer CRAZY! Jag ska även färga blond och förbli sådan!

Puss&kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar