torsdag 21 augusti 2014

Fredag- uppstigning!

Alexi kom in efter att ha vaknat vid 04 Hon lyckades somna om i våran säng. Tur att hon inte ville gå upp då för då hade det blivit en lång dag! Men nu är vi alla vakna och Robbin är redan på jobbet. Idag kommer barnens mormor hit och leker. Det var länge sen sist. Jag hatar att vi ses så sällan. Det var bättre när vi bodde i Skövde och bodde bredvid hennes jobb. Ibland vill jag allt tillbaka till Skövde. Tids nog kanske jag får med min kära man dit...

Lowas dop är under full planering. Smörgåstårtorna ska Angelika göra. Dom jag har sett henne göra ser så oslagbara ut. Enormt goda och jag har svårt för dessa tårtor i vanliga fall. Men litar fullt ut på henne! 

Tårtorna är beställda som vi ska ha efteråt. Så fina dom kommer bli! Jag funderar även på att ha korv med bröd till barnen. Sen dricka och kaffe med mera. 

Min klänning har kommit hem nu och sitter helt perfekt! Lowas kläder beställer jag på måndag för jag hittade dom inte på Kappahl. Alexi's topp har kommit hem så det är bara ett par leggings som ska köpas. Plus slips till Robbin och skor till oss båda! Det kommer bli så fint och bästa dagen på väldigt länge! 

1 kommentar: