onsdag 27 augusti 2014

Onsdag- torsdag ?

Idag ville jag få det till torsdag. Varför vet jag inte. Jag har hunnit försäkra Lowa idag och snart ska jag ta tag i att städa. Dom byter ut våra element så dom kommer hit imorn efter 12. Igår fick vi flytta ALLT i vårat förråd till ett bredvid och sen tillbaka i eftermiddag. Där inne finns det en del! Som tur är så kan jag passa på att rensa. Galet mycket kläder där jag hade glömt av och tänker sälja! 

I eftermiddag ska vi fixa i våran stora garderob. För där ska dom också in! Där inne är det inte lite saker heller... Men man får se det från den ljusa sidan, vi rensar ju i alla fall. 

Lowa brukar sova bra och Alexi också. Men inatt har Lowa vaknat varje timme. Det känns så där i kroppen idag! Alexi kom in vid 00 redan... Samtidigt som Lowa drog igång. Men jag är piggare än vad jag trodde jag skulle va. Tänkte vila idag på dagen men icke! Lowa är hur glad som helst och vägrar sova!

Alla kläder är klart inför dopet och dopkorten kommer nog imorgon. Bara smörgåstårtor och tårtor plus mitt hår kvar. Och imorn klipper jag mej. Så det är inte mycket kvar. 

I eftermiddag åker vi tillfamiljecentralen i Skövde och leker lite. Första gången för Lowa. 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar