lördag 30 augusti 2014

Lördag- matfestival

Lowa somnade 21.00 igår och jag la mej 22.00 för att kunna få sova lite innan hon vaknade. Jag började fixa med henne när hon vaknade till. Byta blöja, näsdroppar och sen kollade jag klockan 05.30!!! Det var lagom skönt kan jag lova. Så idag känner jag mej utvilad trots en förkylning som är påväg. 

Jag har rensat ut alla tjejers garderober och fixat. Samlat ihop alla kläder som ska säljas på klädbytardagar. I våras tjänade jag 995kr på typ bara skit enligt mej och denna är det lite finare och fräschare kläder. Spännande att se vad det landar på men fan för att märka upp allt. Än så länge tre papperskassar och fyra plastkassar som är fullproppade på alla håll och kanter. 

Vi tog med oss svärfar till Skövde för att spana in matfestivalen. Vi åkte och lämnade Lowa hos farmor och fikade snabbt med Carro, Alexi's gudmor. 

Imorgon hämtar vi hem våran stora älskling. Lite tomt och tyst här hemma. Men lite skönt det första dygnet. 

Idag fick jag höra åsikter jag inte trodde på men det verkar vara sanningen jag fick höra. Vilka puckon det finns. Synd bara att det är släkt. Tyvärr kan jag inte släppa det heller i med att det var motsatsen till vad jag har hört. Men nu är sanningen ute från deras sida och nu vet jag vart dom står. Men som man säger "sanningen svider". Som tur var va det inte jag som gjorde bort mej. 

Alexi och Robbin förra matfestivalen. Ännu mer regn än detta året och i år regnade en del ändå..

Jag älskar verkligen min nya frisyr. Oj så många olika saker jag kan göra med det helt plötsligt. Annars har det alltid vart tofs eller utsläppt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar