fredag 8 augusti 2014

Lördag- natten

Att natten alltid drar upp en massa tankar det slår aldrig fel. Förr kunde jag sällan sova och det fanns orsaker till det. 

Men nu efter att jag har matat Lowa och pratat med en tjejkompis så tänker jag mycket och jag måste få ur mej det. 

Att tänka tillbaka på allt som varit och alla år, som trots allt, har gått. Tiden går fort och vem säger inte det? Sepciellt med barn!

Från att leva ett liv som jag trodde var perfekt till att kämpa som en tok. Från att älska någon mycket till att hata personen så galet mycket. Att aldrig veta av personen igen hade gjort hela mitt liv till det bättre. Men saker ändras. Synsätt ändras och man mognar. Tur är väll det!

Från ett liv till ett annat. Livet idag är helt tvärtom! Att älska någon från botten av sitt hjärta. Att älska någon så det gör ont. Att älska någon så man undrar om det är sant och ibland till och med tvivla på sig själv. 

Att älska Robbin och barnen så mycket är kärleken det. Att vara i en dröm som är verkligheten är en magisk känsla. 
 
Nu saknas bara ett hus och en bättre utbildning. Ett arbete jag vill jobba med resten av mitt liv. 

Ditåt är vi påväg och våran resa dit blir vad den blir och jag tror den blir helt underbar. 

Från ett helvete till rosa moln. Livet tar snabba vändningen. Men trots allt så ångrar jag inte en minut. För då hade jag inte vart den tjej jag är idag och jag hade inte haft den attityden jag har framför allt! Jag har aldrig vart så säker på mina åsikter och tänker och tycker vad jag vill. 

Puss! 
Helt ärligt skiter jag i om någon tar åt sig av det jag skriver. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar