måndag 22 september 2014

Måndag - dagarna går

Tiden står inte still direkt. Jag minns inte när jag bloggade sist. Det händer inte så mycket i livet utöver en vanlig vardag. 

Regnet öste ner när vi skulle gå till dagis. Självklart inga stövlar hemma till Alexi. Så typiskt! Det fick bli hennes grymt snygga vinterskor som både hon och mamma i huset är nöjda med. Till och med Robbin han tycker dom ser punkiga ut. 

Jag och Lowa fick besök av min morbror och hans pojk. Jättetrevligt verkligen. Vi fick låna en lång bärsjal av dom som jag och Lowa ska mysa i. Perfekt för ryggen!

Jag var på sammarbetssamtal med Alexi's pappa idag för att försöka komma fram till en bättre lösning är att hon bor hos honom bara varannan helg. 

Imorgon åker jag och mina tjejer till familjecentralen i Skövde och efter det åker vi till Lowas farmor och äter mat för att sen åker vi till BVC med Lowa och ser va den stora lillasystern väger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar