torsdag 4 september 2014

Torsdag- upptagen

Mycket händer nu mer på torsdagar. Jag och Lowa lämnar Alexi på dagis och sen åkte jag och Lowa till familjecentralen i Skövde och umgicks med Emma och Sigrid plus andra mammor. 

Efteråt åkte vi hem och lagade mat. Köttfärslimpa med makaroner. Sen hämtade vi Alexi från dagis. Nu myser vi alla i soffan och väntar på mannen i huset. 

Jag anmälde mej och Robbin till olycksfalls utbildning på familjecentralen. Perfekt när baren slår sig, sätter i halsen eller behöver HLR. Jag gjorde det mycket i skolan när jag läste till undersköterska men det kan aldrig bli för mycket! Jag gick det även när Alexi var liten. Så det känns bra ! 

Jag sydde en ny snutte till Lowa. Perfekt att kunna snutta och suga på nappen samtidigt. 

Imorn ska vi till MVC och kanske Aspö. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar