fredag 7 november 2014

Fredag

Redan fredag! Jag blir veckoblind när vi båda är hemma. Det känns som att jag tillslut kommer lämna och hämta Alexi fel dagar på dagis. Jag får hitta på något knep så jag kommer ihåg va det är för dag. 

Igår åkte jag och Alexi till BVC. Hon väger 11.7 kg och är 86 cm lång. En liten men proposionerlig. BVC tanten testade hennes tal och förståelse med hjälp av en liten väska. Alexi skulle lägga skeden i muggen och berätta va allt heter. Hon la till färgerna själv vilket var bra. Alexi fick visa vilken bil som var stor och liten. Hon säger meningar med fem-sju år och är utvecklad som en 4 åring vilket är kul att höra. Vi vet ju att hon är tidig men inte så tidig. Allt med hennes spöken och monstren upplever man också oftast när man är fyra år. 

Jag var på deligeringsutbildning igår i Tivro. 9-12 lagom segt men tiden gick fort. Hon som höll i den va trevlig och lite smårolig. 

Idag har jag vart på jobbintervju till en kille på 11 år och det verkar passa mej. Men vi får se vad mamman och alla andra säger.

Tänk att Alexi har vart så liten. Förra sommaren. Idag åker hon till pappa och stannar till söndag. 


Mina andra älsklingar!
Lowa hänger lite med farfar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar