måndag 3 november 2014

Måndag- ett nytt liv

Robbin gick på sin pappaledighet i fredags. Direkt blev han sjuk. Troligtvis för att han slappnade av på riktigt. Men jag tror det är nyttigt. 

Alexi har ju haft sin öroninflammation men är okej nu. Men Lowa har smittats av Robbin. Hon sover och sover, är vaken och äter och sover igen. Hon har precis vart vaken i kanske 15 min. Lilla hjärtat! 
Alexi är också lite varm. Gnällig när vi gick från dagis. Hängig och trött. Tur det inte är något dagis imorgon.  Nu ligger hon på mej och ser på film. 

Alexi har blivit så mycket mysigare och utvecklat sitt tal så mycket. Frågar man vad hon heter säger hon Alexi Persson. 
På torsdag ska vi till BVC med Alexi och se hur stor hon är. Hon är välutvecklad och klok så mer stolt kan man inte vara. 

Jag skulle ljuga om jag säger att Lowa är liten och outvecklad. Igår fick jag gå in i Alexis garderob och hämta kläder. Lowa har nu 74 men är påväg in i 80. Hon är både lång och bred. Så jag fick hämta några stora 80-86 hos Alexi som vi får vika upp lite. 

Stoltare mamma finns inte ! 😘
Alexis kurva kommer på torsdag men här är Lowas. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar