fredag 13 juni 2014

Fredag- ingen direkt sommarvärme...

Men sol och 18-19 grader med blandat regn hela vägen till mamma där jag och Alexi har spenderat dagen. Härligt att hon kan springa fritt där och slippa springa efter henne direkt när man inte ser henne. Det märks på Alexi också att hon tycker det är skönt att kunna gå iväg en sväng och kolla läget. 

Jag är jättetrött verkligen. Jag känner mej nästan "sjuk-trött". Men jag är inte de minsta sjuk plus att jag äter mina järntabletter som jag ska. Snart blir det nog bättre. 

Nya delar till nya vagnen är påväg hem i med att chassit inte gick att fälla och att dom inte kunde laga de självklart... Jag fick ett mejl om att jag skulle få pengarna tillbaka om jag ville eller beställa en ny vara. Jag behöver en dubbelvagn och det går inte beställa bara ett chassi så jag fick ringa in till dom och förklara och det var inga problem. Puckon ibland! Tur att det löste sig helt i alla fall. Om nu detta chassit är helt vill säga. 

Jag beställde även en ny träningsbol som kommer ut i augusti. Så gött! Detta är andra boken i en serie så självklart får jag börja med den första som en tjej har lånat och sen denna. Men härligt att ha bokat den så den kommer direkt när den kommer ut, med lite tur! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar