tisdag 3 juni 2014

Tisdag- moln och regn

Ingen sol här inte! Men i morses var det i alla fall uppehåll. Det känns okej med lite regn idag faktiskt så man uppskattar solen mycket mycket mer. Jag är ändå väldigt trött nu så det är skönt att kunna vila utan ångest.

Imorn ska vi skicka tillbaka delar av vagnen som inte funkar som dom ska. Tur att bebisen inte ska ut än på ett tag så vi hinner mer lite krångel. Som tur är har vi en plan b om något skulle ske innan!

Jag och Alexi åkte upp till stugan på förmiddagen. Skönt att det bara är tre mil för att komma hemifrån och njuta av naturen där Alexi kan springa fritt och leka själv. På eftermiddagen åkte vi till Skövde för att fixa en ny iPhone till mej och även handla. Så skönt att ha en igen! Dock glömde jag att jag skulle ha ett litet sim kort så de kommer om några dagar. Suck.

Jag sover extremt dåligt nu och det är inte konstigt nu när det är tre veckor kvar. Mycket sammandragningar både på dagarna och nätterna men nätterna är värst. Inatt låg jag vaken i två timmar. Igår på mvc trodde bm att de kunde vara i startgroparna. Men vi får väll se. Med tanke på vagnen får hon gärna stanna inne lite till. Ut ska hon ju så det spelar ingen roll. Foglossningen är på sin plats och jag går som en anka. Jag har nu gått upp 11,9 kg och mer lär det nog bli. Med Alexi stannade jag på 11 så vi får se hur det går denna gången.

Skönt att få hem mina sysaker i veckan så jag kan börja sy. Funderar på om vi ska till familjecentralen i Skövde imorn men det beror lite på sömnen. På torsdag åker Alexi till sin pappa och det blir en tråkig helg med MASSA sömn. Det bästa är att då kan jag vila när jag är trött men självklart vill jag ha henne här hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar