torsdag 5 juni 2014

Torsdag - oplanerad student

Mamma
 frågade igår om vi ville med på min kusins student. Jag var inte direkt sugen i med att Alexi skulle till Mattias. Efter lite tjat på honom fick jag ta med henne. Vi åkte till maxi för att fixa ett nytt simkort så jag kan använda min iPhone jag har hämtat ut. Alexi klagar över att skorna gör ont och dom är helt otroliga att försöka få på. Så ett par nya skor plus ett par till mej för 99kr. Skönt att ha något att byta med. Även järntabletter i med att mina sista åt jag upp idag. 

Vi åkte till min kusin och åt tacos och tårta. Väldigt mysigt. Sällan man träffar så mycket släkt på en gång. Många av dom har jag inte sett på fem år. Usch va tiden går!

Jag körde Alexi till hennes pappa och hon blev lika överlycklig som vanligt! Så skönt att se. Jag åkte hem mot Mölntorp men blev akut sugen på kinamat när jag passerade restaurangen. Så efter Tibro fick jag vända och åka och hämta. Villa akut sug man kan få! 

Imorn ska jag packa klart bb-väskan i med att bm i måndags ska att det kan vara påväg. Vi får väll se... Det känns lugnt nu! Vi ska även till Karlsborg och se på nationaldagsfirandet och även gå på marknaden. Så mysigt! 

Jag saknar redan grodan men ska bli skönt att försöka sova lite extra nu i med att jag sover så dåligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar