onsdag 26 februari 2014

Onsdags-kväll

Som jag skrev sket jag i dagens planering. Riktigt gott faktiskt! Jag förlängde Alexis tid på dagis så att hon skulle hinna sova. Vilket avgör hur hela dagen blir, självklart! Så vi åkte in till Skövde och skulle kolla skor och även färg till hennes rum så vi kan måla de till hon kommer tillbaka. Vi hann "bara" gå i alla affärer på Maxi för vi mötte Moa, en gammal kompis och Emmie. Så dom har busat som aldrig förr! Det blev ett par skor men ingen färg så det tar jag på onsdag nästa vecka när jag ändå ska till sjukgymnasten med ryggen.

Jag har snöat in på ugglor så jag håller på och bli tokig så denna är jag nu sugen på. Även en bild på Alexi's nya skor som hon var så stolt för. Visade för sin pappa och sa: titta pappa, ny fot! Så nu är hon hos honom och ska vara där troligtvis i en och en halv vecka. Lite tråkigt men skönt att kunna kurera förkylningen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar