söndag 23 februari 2014

Söndag- kalas

Krånglande mobiler kan få mej tokig. Men skönt att ha tillbaka min Xperia igen faktiskt. Trivs så mycket bättre med den. Allt är så mycket enklare med denna om man jämför med HTC:n. Aldrig riktigt förstått mej på den. 

Idag ska vi i alla fall till mamma på kalas. Min kära syster har fyllt 16 år. 16! De får mej att tänka på allt jag gjorde när jag var i samma ålder. Och uppdaterade henne och hon tappade också hakan. Nu blev jag gammal. Kanske är dags? Jag är ju ändå 6 år äldre.

Igår hade vi kompisar här och en liten staffordshire hund. Alexi blev förälskad. Som en pitbull fast mini. En sån vill vi ha! Men det får bli en annan gång. När vi bor i hus eller på bottenplan. Två ungar plus en hund i denna lilla lägenheten blir mycket. Plus alla förbannade trappor!

Dags att göra något. Skön sovmorgon. Dags för dusch, mag-kort och lite fixande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar