torsdag 13 februari 2014

Trött

Jag orkar inte sitta och skriva hela tiden. Så nu tänker jag bara skriva för min egen skull. Med allt runt omkring så finns inte riktigt tiden till att sitta här. Men på dagarna är jag ju själv och då hinner jag ibland med en del. Om jag känner för det.

Ingen ork.
Rastlös.
Ensam.
Tankar.
Hormoner.
Sjuk.
Trött av bara tanken på saker.

Idag kan jag lika gärna ligga kvar i sängen. Det känns inte lönt att gå upp. Jag hämtade datorn och chokladen.

Att en annan människa som jag inte känner kan skada så mycket. Förstöra så mycket i huvudet på mej. Förstöra över lag. Jag brukar vara stark jag ger mej sällan men det kommer till en gräns då det rinner över. Inget speciellt har hänt. Det har bara blivit för mycket tankar tillsammans med för mycket hormoner. Som gör mej så sårbar. Så öppen. Här står jag med hjärtat i handen känns det som. Tom.

Det känns som att jag inte duger och att jag inte räcker till. Jag känner mej inte snygg någonstans. Plus att jag saknar Alexi så det gör ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar