onsdag 16 juli 2014

Onsdag - toppen dag

Fullt upp har vi haft minst sagt! Roligt och spännande. Vi storhandlade för första gången med båda barnen. Det gick bättre än förväntat. Lite liten bil har vi bara har vi kommit fram till. Tur att vi bara har två barn än så länge!

Jag köpte en sallad på maxi och Robbin en macka. Alexi åt frukt. Detta åt vi hos min mormor och Alexi var glad över att få springa fritt i trädgården. 

Vi åkte hem fort för att sen åka och skriva på att Robbin är pappa till lilla Lowa. Vi gick till pizzerian i närheten och åt. En riktig mysig dag. Efteråt köpte vi även en gunga till Lowa som hon älskar än så länge. Vi får väll se hur det låter här hemma ikväll. 

Imorn ska jag, Robbin och Lowa till BVC. Så spännande! Och Alexi ska med "farfar" på barnteater. Det ska bli kul att höra vad hon tyckte sen! 

Snart kommer de tyg och band leverans. Då ska jag ge mej på barnkläder, kanske mössor och göra napphållare. Det gäller att bygga upp ett lager med sysselsättning när Alexi ska till Öland i en vecka på lördag med sin pappa. Oj va jag ska passa på att lära mej massa nytt och barnen få nya kläder, förhoppningsvis! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar