tisdag 1 juli 2014

Tisdag- oväntat


Helt klart var jag var jag beredd på många vakentimmar på nätterna. Mycket mat på dagarna. Samtidigt som vi ska hinna med Alexi. Allt har gått över förväntan. Än är Alexi inget svartsjuk. Hon hjälper mer än gärna till och hämtar saker. Jag tror det är oerhört viktigt att förbereda barn på att bli storasyskon. Det känns som att de är de som har spelat stor roll för oss. Sen även att jag och Robbin samarbetar på ett helt annat plan. Jag trodde vi skulle tappa de pedagogiska med Alexi. Att säga nej och förklara varför bland annat. Men de har stärkts väldigt mycket trots lite mindre sömn. 

Jag har länge kollat på sånna här byxor. Men aldrig kommit till skott. Samtidigt som jag trodde jag skulle se hemsk ut. Men för de första är de dom skönaste byxorna jag någonsin har tagit på mej, smidiga, mysiga och sist men INTE minst SNYGGA! Jag ska lätt köpa fler par på de samma. Från Kappahl är dessa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar