torsdag 3 juli 2014

Torsdag- alltid hemma bäst!

Mini-semestern i Lysekil var välbehövligt. Jag fick höra många gånger om att jag var " oförskämt pigg" för att vara en vecka efter förlossningen. Det tar jag väll positivt! Mår helt okej. Trött men det är ju att räkna med. 

När vi kom hem väntade de material som jag skulle sy napphållare av och det har jag gjort idag när Alexi har vart på dagis. Alexi visade stolt upp Lowa på dagis när vi alla tre hämtade henne. Så gullig hon är! 

Nu väntar jag på tyger så jag kan sy fler babynest och skicka iväg. Lowa har redan två men det blir ett tredje. Jag hittade ett sånt fint igelkott tyg som jag bara måste ha! Att jag "klarade" mej utan babynest till Alexi är otroligt. Lowa använder sina flitigt. Ett mini i vagnen för att den är för smal för den mjukliften vi tänkte ha och ett i sängen som hon har nattetid men även en del på dagen. Bland annat vid blöjbyten i soffan med handduk i. Perfekt det där! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar