torsdag 24 juli 2014

Torsdag- värmen är total!

Robbin sover i soffan och Lowa sitter i sin gunga. Samtidigt som jag funderar på att gå in i duschen eller om jag ska träna innan. Det är frågan ! Man blir lika svettig igen. 

Jag har hittat lite kläder på nätet som ska köpas vid aug barnbidrag. Än behövs det inte men det är skönt att ha när hösten och vintern kommer. Jag vill gärna inte stå där och trampa när de är slutsålt. Så söta kläder och skor verkligen! Vi får väll se om Alexi's pappa går med på skorna. Det måste vara praktiskt säger han alltid. Dessa är det både dragkedjan på och fodrade plus i kanten att dom är tuffa! Jag tror Alexi skulle gilla dom. Jag och Robbin behöver också skor till hösten. Jag har så svårt att bestämma mej så det är lika bra jag börjar leta! 



Vi var på läkarundersökning med Lowa igår. Hon har gått upp bra. Först 3630-3400-4004- 4500- och igår 4900. Så hon växer så det knakar. Jag tog på henne Alexi's 62 tröja igår och det gick bra! Alexis sommarkläder kommer mer i den storleken i med att hon är född i april. 

Ne, nu duschen och sen rensa bland alla tjejers kläder. Imorn ska vi till maxi och handla och sen tvätta. Så idag blir det nog storstädning om vädret tillåter. Oj så varmt det är. Det går knappt gå ut med Lowa:( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar