fredag 17 januari 2014

Fredag- impulsiv?

Ja, det är nog det rätta ordet. Vi åkte och hämtade Kinamat när Robbin kom från jobbet. Dyrt och förbannat gott som vanligt. Det är ett dyrt liv de där som en gravid kvinna och framför allt om man bor med en. Att ha friterad kyckling som jag blir sugen på titt som tätt.

Jag satt och försökte lösa så att jag kan tjäna pengar på bloggen men självklart krånglar datorn så vi får se. Vi har redan bråkat fyra gånger idag varav en gång jag fick tårar i ögonen för då hoppade självklart hormonerna in och spelade mej ett spratt. Samtidigt ringer mamma. Men nej, det samtalet fick vänta.

Jag är sugen på att sy egna barnkläder men det lär jag nog få bryt på med dessa hormoner. Trots att jag är lugnare än när jag väntade Alexi. Jag vågar inte ens ta fram symaskinen och sy lite till skötbordet. För blir det fel så vet jag vad som händer. Haha!

Men nu har jag fastnat för att sälja saker från ett företag. Olika saker, lite barnkläder, väggdekorer, klockor, herr och damkläder. Men som sagt jag är impulsiv så detta kan ändra. Jag ska nog satsa på att få klart allt här hemma tills vidare. Allt kan hända. Dags att sätta mej och försöka göra en fin header till bloggen. Vi får se hur många gånger jag får bryt innan jag är klar och hur resultatet ser ut!

1 kommentar: