tisdag 7 januari 2014

Ordning och reda. Snart i alla fall!

Nu börjar jag förstå mej på sidan. Det verkar helt okej. Men det tar nog ett litet tag till innan jag förstår alla små finesser.

Denna bloggen kommer handla om mej och en del om familjen. Allt som hör livet till. Tråkiga och jobbiga saker. Men sen även roliga och spännande saker!

Alexi blir 2 år i april och är alltså född 120426. Sen beräknas en liten komma till världen 140622. En liten tjej om jag får säga min mening. Men det är det inget vi vet än. Den 24/1 ska vi på ultraljud och förhoppningsvis får vi se va de är för en sötnos som ligger där inne.

Igår gick jag in i vecka 17 och mår mer eller mindre bra. Jag har ont i ryggen, hungrig och trött. Så de är precis som vanligt när man är gravid. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar