måndag 27 januari 2014

Måndag- stress

Alexi sov för länge och vi höll på att försova oss till dagis. Hon är ju inte så snabb och ska göra allt själv. Duktig tjej men ibland frustrerande. Det gäller att alltid ha gott om tid för att något oväntat ska hända.

Jag har skrivit matsedel för denna veckan. Jag har snöat in på karré totalt så denna veckan blir det ingen alls!

Vecka 5:
Måndag- Pasta carbonara
Tisdag- Fläskfilé gryta med potatis
Onsdag- Mosakka 
Torsdag- Fläskfilé tzatsiki hasselbackspotatis
Fredag- Fläsk och potatis
Lördag- Kycklinggryta och bandspagetti
Söndag- Tacopaj


Skönt att ha det gjort. När jag har hämtat Alexi på dagis ska vi till Skövde och möta Moa och besikta bilen plus handla och sen iväg och fika hos Robbins mamma. Vi får väll se hur stressad jag är när vi kommer hem. Jag kommer vara helt slut. Skönt att Robbin är hemma idag så han kan ta Alexi sen. Jag lär ha ont precis över allt när vi väl är klara.

Vi fick reda i fredags att det ligger en liten tjej och lurar i magen. Troligtvis en liten Lowa. Vi får se. Datumet blev flyttat från 22/6 till 28/6.

In i duschen, handla mat, laga mat hämta Alexi. Känner stressen kryper på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar