tisdag 21 januari 2014

Tisdag- klipptid

Det är dagens "måste"- klipptid klockan 13. Innan ska jag bara göra lunch till Robbin som jag ska åka med till hans jobb i med att vi inte hinner äta ihop. Vilket vi annars alltid gör. Jag går ju ändå hemma så det är skönt för då får jag också i mej mat.

Att vakna till denna dagen kändes så där. Kände mej inte helt hundra idag och nu vaknade jag med feber och en galen förkylning. Jag bytte jobbtiden till imorn och det klart att jag inte ska må bra. Men jag får gå dit ändå. Det känns så jäkla oproffsigt att byta tid igen. Jag vill ju gärna ha jobbet!

Vi får se om det blir något mer gjort. Orken finns verkligen inte. Jag behöver handla och duscha men det får kanske bli imorn.

Tur att Alexi är hos sin pappa så hon slipper förkylningen förhoppningsvis och att jag hinner vila upp mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar