torsdag 30 januari 2014

Torsdag- Givande dag

Vi brukar ju alltid åka till Familjecentralen i Skövde när Alexi är här. Men igår skulle ingen dit nästan och jag mår inte helt bra än. En sån sjuk förkylning! Jag är sällan sjuk men nu va det tydligen min tur.

Alexi är på dagis och Robbin är på jobbet idag för första gången denna veckan. Det klart jag smittade honom också. Alexi är bara lite snorig än så länge och i kväll åker hon till sin pappa. Så förhoppningsvis klarar hon sig.

Jag har skickat in papper till skolan så jag kanske ska börja studera igen. Dock utan pengar i med att jag hoppade kvar. Men vill ha det klart så jag kan plugga efter mammaledigheten eller om jag jobbar. Papper om hälsodeklarationen till Robbins lämp ska skickas in i dag också. Så skönt att inte bara stå och trampa. Snart är det våran tur att ta tag i teorin och att köra. Köra kan han dock men det finns alltid något man glömmer...

Jag har lyckat söka lite jobb med hjälp av två datorer. Helt otroligt att det är ett måste när den ena är så ny att den inte har Word och hittar inget bra gratisprogram. Vi får se om jag löser det. Ett jobb är ett säljjobb där man bokar möten. Det skulle nog passa mej tror jag. Det känns kul att testa något utanför gränserna lite. Ett måste känns det som. Annars står jag bara där och trampar igen och då får jag bryt.

Jag har precis tryckt i mej lite pizza från igår. Det funkar inte att jag är för hungrig när jag lagat mat sen. Mitt blodsocker sjunker så snabbt att jag blir helt dov i huvudet. Så det blev lite till förrätt innan jag ställer mej och testar kycklinggrytan som ska lagas idag. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar