måndag 20 januari 2014

Måndag- underbar dag!

Mysdag med Alexi. Hon blev hämtad en stund igår från sin pappa för att vi skulle på kalas hos min mormor. Hon fick sova över hos oss för att jag skulle slippa köra i mörkret med alla äckliga snödrivor...

En sväng till Vårdcentralen med Alexi's utslag blev det idag. Vi handlade även lite och Alexi var som ett ljus. Oj va hon hjälper mej bra! Hon gick upp och ner för alla tre våningar! Hon åkte tillbaka till sin pappa efter lunchen och kommer tillbaka på fredag efter ulttraljudet.

Det ska bli spännande att se va de är för en filur som ligger där inne och rör sig och snor min mat. Jag tror att det är en tjej. Men kön spelar ju självklart ingen roll. Bara det är ett friskt barn. Och är det inte det så får vi kämpa ihop. Så enkelt är det!

En bättre pappa kan inte barnet få. Robbin tar han om Alexi som om hon vore hans egen. Det kunde jag inte ens drömma om att det skulle gå så bra. Jag trodde aldrig att det inte skulle gå bra men detta är perfekt! Jag älskar den mannen över allt annat. Självklart Alexi också.

Idag går jag in i vecka 19 redan och nästa vecka är vi halvvägs. På fredag är det som sagt ultraljud! Spännande till tusen!

1 kommentar: