måndag 7 april 2014

Måndag- härligt !

Faktiskt skönt med en ny vecka. Återgå till de normala efter att Robbin har varit sjuk. Men nu är de vi tjejers tur! Eller snoriga och Alexi hostig.

Inga problem alls på dagis idag. Det tog fem min att lämna och hon följde så gärna med hem.

Väl hemma hjälptes vi åt att tvätta och vi slängde även in lillasysters kläder för en uppfräschning. Så mycket rosa hade väll inte Alexi? Jo, tydligen! Ändå frågade folk om de va en pojk. Haha. Men vi får hoppas på att de är en lillasyster så de blir bra. Men en lillebror gör inget heller de klart!

Jag tycker magen ser så liten ut men jag vet ibte. Efter att bm frågade om jag åt blev jag nervös. Jag vet att bebisen tar de som behövs men de klart jag funderar. Så jag ringde bm för att se om vi kunde kolla på något sätt. Så imorn ringer dom upp. Det värsta med att de är andra barnet är att jag jämför graviditeterna.

Jag vill ju kunna släppa de men de går inte. Det är säkert inget men vi får se!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker INTE du är liten så oroa dig inte :)

    SvaraRadera
  2. I spegeln ser jag "normal" stor ut tror jag men känner mej inte så stor och tung som jag gjorde med Alexi men det ska jag nog bara vara glad för och inte leta efter den där "jobbiga" känslan:)

    SvaraRadera