söndag 6 april 2014

Söndag- kväll

Igår skulle vi åka till mamma på eftermiddagen och äta mat. Som vanligt blir vår familj så rastlös. Jag bad Robbin ringa Jens. Lillasysters blivande gudfar och frågade om en kopp fika. När vi kom dit kl 11 skulle dom äta frukost så för oss va de mellanmål efter att ha varit vakna sen 06. Alexi trivs så bra med dom och de är så kul. Speciellt med hunden. Dom leker så bra ihop och dom är i lagom storlek för varandra.

Vi åkte till Mölltorp och hämtade pengarna från att jag hade sålt lite skit på en bytardag. Jag tänkte att jag är glad bara jag får mer än 100 kr. Jag betalade ändå 50 kr för att sälja. Men jag kom ut med hela 490 kr och de va helt underbart. Dels att tjäna pengar på saker som skulle slängas och att jag slapp sälja de själv. Det är lite segt. Men detta va inte sista gången!

Robbins förkylning har jag och Alexi ni tagit över och det har varit så otroligt mycket gnäll och gråt idag. Vi får se hur de blir med dagis imorn. Jag blir tyvärr helt däckad av förkylningar men vi får se helt enkelt. Än så länge känner jag mej okej men snorig bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar