tisdag 8 april 2014

Tisdag- många inlägg

Ibland blir det fler inlägg än vissa andra veckor och det är väll bara kul! Alexi sov till 7.45 idag vilket va chockerande. Sovmorgon till 7 brukar vara de normala. Men jag tror hon sover mer nu för att hon börjar må bra efter förkylningen. Så skönt och även jag mår bättre!

Trots detta har de vart en del bråk och allt som hör till. Mina hormoner plus lite trötthet gör att jag inte tål lika mycket och det är verkligen synd att hon har fått ta de idag. Usch!

Jag har sålt Alexis möbel hon inte använder och även en bil man kan åka på. Jag har även lagt ut en tre hjuling för Alexi har två och de räcker gott och väl med en!

Jag har även hittat massa leksaker på ö och b till henne. Så de ska köpas så hon ska få när hon fyller. Hon kommer bli så glad för allt. Hon ska få en balanscykel av mamma och en barnvagn till dockan. Hon lär bli helt överlycklig. Resten vet jag inte och det är bara kul!

Imorn åker vi till familjecentralen och leker lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar