torsdag 3 april 2014

Torsdag- redan?

Vart var veckan tagit vägen? Jag tror tiden har gått fort i med att Robbin har varit hemma och vart förkyld. Men det är bara skönt. De som är mindre kul är att Alexi känner av de nu och jag är hängig men mår okej som tur är.

Vi måste ju hålla oss i ett "okej-tillstånd" för imorn ska vi på kalas hos Robbins kusin som fyller 18. Känns som att de va igår jag fyllde 18. Men konstigt nog är det snart fyra år sen. Två år har "gått åt" till Alexi vilket gör att tiden går äckligt fort. Dom andra två har jag helt enkelt slösat bort på massa onödiga men roliga tonårs händelser.

Tänk att Alexi fyller två om några veckor. Tiden går verkligen fort ned barn. All utveckling och all stök och stoj får tiden att gå. Vi har beställt en Lala- tårta till henne och jag tror hon kommer bli så glad! Med vaniljkräm och bär. Spännande! Tjejen som gör den är sååå duktigt. Jag har redan bestämt att dop tårtan till "Lowa" ska beställas hos henne.

Allt börjar ljusna och jag börjar må bättre. Så nu kanske det inte kommer så många negativa inlägg fyllda med tankar. Det kan inte vara kul att läsa? Men så är livet. Det går upp och ner och man kan inte vara en robot som inte visar känslor. Det funkade för mej förr men inte längre!

Jag har precis beställt två nya böcker. Håller på med : min mormor hälsar och säger förlåt.
Men nu är även "jag ska bara fixa en sak i köket" och "jag skulle aldrig ljuga för dej" båda av Moa Herngren. Vi får se om det är något att ha!

Vecka 28 nu för övrigt. Jag börjar faktiskt se ett slut. Och jag mår just nu toppen trots ryggen. Den lever jag ändå alltid med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar