måndag 12 maj 2014

Måndag- tidigt morgon, för tidig!

Alexi sov som hon skulle på dagen och lik förbannat ville hon gå upp och äta macka kl 4. Jag lyckades ha kvar henne i sängen till 5 då Robbin gick ut och la sig på soffan. Då skulle hon med självklart! Tillslut kom hon tillbaka till sängen med Ipaden och ville se på film så det fick hon och jag kunde sova under tiden avsnitten va igång. Skönt!

Nu äter jag citron, sallad och salt och grönt äpple. Några av alla saker jag är sugen på. Om man skulle fullända den tallriken just nu så skulle det ligga en karré bit där på också!

Igår hade jag ont i magen och bebisen verkar ha sjunkit ännu mer. Det har huggit i livmodern innan och det känns men igår skrek jag till för att det gjorde ont. Som tur är va det inget mer än det och när det hade släppt hade jag vanliga sammandragningar och tryck över ryggslutet. Än får hon allt stanna inne lite!

Så skönt att köpa det sista till bebisen om en vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar