onsdag 21 maj 2014

Onsdag- sommaren verkar vara här!

Och det känns ju helt fantastiskt. Det är alltid svårt att ta på sig sommarkläderna. Inget sitter som man minns det och en del är för kallt och en del är för kallt. Jag har massor med fina klänningar. Som tyvärr inte används. Men idag tänkte jag ta på mej någon av dom. Tyvärr känner jag mej inte bekväm i att se ut som en knubbsäl. Usch! Ingenting passar alls. Så idag ska jag in och testa något fint att ha på mej när det blir varmt. Det ska vara 22 idag 25 imorgon och 26 på fredag så det känns verkligen på tiden om jag ska kunna gå ut alls.

Lika bra att ta de i samma veva som jag ska på möte i Skövde. Jag hoppas verkligen något passar. Att prova kläder som gravid är ungefär som att prova kläder när man har mens. Inget passar och ilskan kokar inom en!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar