torsdag 15 maj 2014

Torsdag- Skövde för en eftermiddags tur

Jag bytte mina leggings. Jag hade beställt ett par gråa från Gina i s i med att jag tänkte att xs skulle bli för smått i med att jag ändå har gått upp 12 kilo. Men alldeles för stora! Så jag fick byta till xs i alla fall och det fanns inte i grått så jag tog rosa. Men när jag väl fick på mej dom hemma undrade jag va jag nu hade gjort! Vilken snygg färg men ovanligt att se mej i en sån stark färg. Jag behöver allt lite mer färg så det är bara att vänja sig. Det står även "Work out" på ena benet i svart. Galet snyggt och gör mej ännu mer taggad på att träna när bebisen är ute. Jag hittade även en tatuering jag vill ha på sidan så som jag har mina stjärnor men på andra sidan. Plus barnens namn och det är även fjärilar. Längtar ännu mer nu tills att denna graviditeten är över. Nu jäklar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar