torsdag 22 maj 2014

Torsdag- som känns som fredag!

Det känns som fredag idag. Värmen är här, vädret är på topp och Alexi ska åka till sin pappa imorgon och innan bytte vi alltid på fredagar. Imorgon kommer lönen vilket ska bli skönt! Jag ska flänga runt i Skövde ett tag imorgon. Mvc, handla, sälja en klänning, träffa Alexis gudmor, och kanske kolla på amnings-bh:ar. Det beror lite på hur mycket jag orkar. Idag ska det bli 26 grader varmt och lika varmt imorgon.

Jag och Alexi var ute en timme igår och jag var helt slut. Så svettig och druckit dåligt. Det va inte ens skönt att vara ute till slut...

Jag köpte mej allt en klänning igår, en långklänning! Jag ser så lång ut och sen även ser de ut som ett fodral med en bebismage. Men i spegeln är de helt okej och de känns bra så nu skiter jag i hur det ser ut. Jag vill gärna inte stryka med i värmen. Jag har fått massa fina ord hur jag ser ut i klänningen. Så glad blir jag! I med att jag själv inte direkt känner mej fin så är det ju skönt att någon annan tycker det. Även att jag va fint gravid men det är lite svårt att känna av själv. Jag har även beställt en till klänning som den jag köpte men i en annan färg. Jag måste ju ha något att ha i sommar. Jag stryker snart med redan nu.

En matlista har skrivits i med att jag ska handla imorgon. Så mycket enklare. Då vet jag vad som finns hemma, det finns redan förslag och sen är det bara att ta de man är sugen på.

1. Köttfärsgratäng med potatis
2. Bakpotatis och grillat kött
3. Köttfärspiroger
4. Baconlindad kyckling
5. Kycklinggryta
6. Revben och potatis i ugn
7. Chicken nuggets- hemmagjorda
8. Pastasallad
9. Lime-kyckling


Nu ska jag sova en stund. Usch det tar på kroppen att gå upp 5.30... Sen diska, sola och avsluta med en underbar dusch. Maten måste jag även hinna med. Stinas kyckling i ugnen smak av vitlök.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar