fredag 3 oktober 2014

Fredag- fredagsmys

Vi lämnade in kläder till klädbytardagen förut. Det blev en del. Kläder för över 2400kr som lämnades in. Dyrast var ett par jeans för 800kr som jag satte 50kr på. Används inte och ska annars slänga. Men ångest har jag. Så hade vart gött med lite pengar. Som sagt skulle allt slängas annars så bara skönt att bli av med det och kanske få något för det. 

Påvägen hem blev jag akut sugen på tacos och så blev det. Ingen ide att bråka med mej i dessa tider. Ojojoj! Imorses grät jag nästan för att jag var hungrig och mackorna va torra och jag ville ha nybakat bröd. Så tillslut så tog sig Robbin som är sjuk, till affären. Vilken bra man jag har!

Vi har vart hemma och vart sjuka hela familjen hela veckan. Feber, snorig, jäkligt hostigt och orkeslös. Nu börjar jag bli bra. Robbin har tagit över min skit... Lowa hostar och nyser och dregglar och svårt att äta. Så kanske lite tänder eller bara förkyld. Det märker vi. Och Alexi är snorig och hängig. Men snart så är vi redo för att vara friska igen!

Jag och Alexi var i Skövde förut och skrev in mej på vakansen i Skövde så jag kan jobba på inringning. Vi ringde till Tibros vakans och jag ska dit och prata på onsdag och sen har jag fixat så jag står på inringning som personlig assistent      . Så förhoppningsvis får jag jobba lite! För den 3/11 går Robbin hem och stannar hemma till 1/6. Han längtar och jag med lite. Ska blir så kul att han får umgås med barnen lite men svårt för mej att vara ifrån våra sötnosar!:( men sen ska nog inte Lowa börja dagis förens dec-jan 2015-2016 så vi hinner nog få mer tid ihop<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar