söndag 5 oktober 2014

Söndag- oplanerad dag

Vi gick upp vid 08 ungefär och hade inget planerat på hela dagen. Skönt efter två veckors sjukdom. Lowa är lite förkyld. 

Hon äter lite dåligt och sover lite mer än vanligt. Just nu går jag med henne i bärsjalen för att hon inte är nöjd av någonting annat. Väldigt mysigt faktiskt och skönt att kunna använda båda händerna. 

Jag och Alexi gick in i duschen och sen bakade vi muffins. 
Så jäkla snygga är dom alla tre! 
 Vi gick till lekplatsen och sen hem för att laga mat. Senare kom Alexis bästis upp med familj och fråga om vi skulle ut och äta pizza ihop. Direkt efter åkte vi till Robbins andra kompis och fikade. Äntligen hemma. Lagom dag känner jag. Äntligen känner jag med frisk! Får panik av att vara så orkeslös. 

Vi har börjat att sätta Alexi på toa efter varje blöjbyte. Oftast kommer det något. Jag bad Robbin sätta Alexi där nyss och hon kissade direkt. Hon var klar men sen sa hon att det kommer mer. Så då fick hon hoppa upp igen. Så bra att det går bra och kul tycker hon att det är. Hoppas bara hennes pappa gör likadant när hon åker dit på onsdag till söndag första gången på tre veckor.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar