fredag 31 oktober 2014

November

November. Regn, blåst, moln och kyla. Hoppa att det blir en solig november och gärna lite varmare.

Vi börjar november med att titta på en lägenhet imorgon. En femma i Karlsborg. Det kan inte bli annat än perfekt. Botten plan. Dock litet kök men det har vi nu med. Tydligen skulle det lätt funka till fyra personer och det gör inte det vi har nu. 

På söndag skulle vi till fotografen och ta bilder med bröllopskläderna i studion. Sen ville jag även ta lite höstbilder med barnen i dom fina färgerna ute. Självklart är Robbin jätteförkyld så troligtvis blir det inget... 

Igår fick jag reda på att en tjej som är släkt med Alexi följer min blogg. Som meddelar Alexi's pappa saker. Så kul att jag har ett sånt intressant liv. Hon är nog avundsjuk på det vår familj har. Först tänkte jag byta blogg för att slippa att hon läser mina privata saker men tydligen måste det vara något roligt. Men oavsett avskyr jag henne så det blir bara att vänja sig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar