tisdag 7 oktober 2014

Tisdag- läsa på

I med att jag har börjat erkänna att jag faktiskt har PSM så började jag läsa på lite. Om det fanns något jag kunde göra och vart man kunde vända sig om det blir ohållbart. Vårdcentral, gynmottagning eller ungdomsmottagning. Jag tänker ringa vårdcentralen så får dom skicka mej vidare om dom vill. 

Det finns något som heter typ PMSD tror jag det var. Då verkar hela livet bli drabbat och det blir det i mitt fall. Det stämmer väldigt bra på det jag känner. Ångest, känner för att vara helt själv och mycket mer. Man kunde äta p piller men det spyr jag upp och klarar inte hormonerna utöver detta hemska... Man kan äta anti depressiva, vilket känns lite väl allvarligt. Men sen ska det finnas andra receptbelagda mediciner om jag fattade det hela rätt. Vi får väll se. Vanligast efter 30 år och jag tänkte att det inte kan stämma men längre ner på sidan stod det att det kan förvärras efter man har fått barn. Efter Lowa har det blivit helt galet! Men jag kände av det efter Alexi med men inte alls lika mycket.  



Jag får börja med att ringa någon så jag får svar! Idag mår jag bättre i alla fall.  

1 kommentar: