tisdag 14 oktober 2014

Tisdag- lättare med två än med en?

Det tror jag. För när vi bara hade Alexi så var det sällan jag hann något. Då var hon van vid att jag kom direkt när hon ropade. Men nu när dom delar på min tid om man säger så, så går det mycket bättre. Lowa trivs väldigt bra med att Alexi leker runt henne. Då finns det alltid något att titta på. Dom är så fästa vid varandra och det är helt underbart att se. Att dom inte blir arga för att dom får slåss om tiden. 

Jag har hunnit städa köket grundligt förutom disken som blir efter maten, lagat mat, myst på filten med barnen, städat hallen och storarummet. Bara toa och sovrummet. Alexis lekrum städar jag inte på några dagar då de blir massa leksaker över allt direkt. 

Alexi har haft dagis foto och vi tog en promenad och Lowa sov i vagnen. Alexi gick hela rundan vilket var skönt. Nu sover Lowa för första gången sen 9. Fet är lite jobbigt när storasyster är hemma för då kan man ju missa något. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar