fredag 24 oktober 2014

Fredag- löning och nytt i garderoberna!

Ingen nyhet att lönen har kommit. Alla räkningar är betalda och vi har storhandlat för 2000kr på mat. 

Vi mötte upp en tjej som skulle sälja en jacka till Alexi. 150kr, snygg, fräsch. När vi kom fram så va de bättre än väntat. Det gick att ta i och ur en fleece jacka som sitter i.  Kanon bra! 

Fix jacka. 

Lowa fick en skaljacka för några dagar sen som jag vann på Tradera. I 68 och den var stor i storleken. Jackor brukar vara extra stora. Tyvärr inte denna så den var för liten. Passade men det var knappt och det är ingen idé att kämpa i henne i den. Skitsnygg 200kr

Skaljacka från Lindex. 

Men som tur är så ska en kille komma och köpa den idag för 210kr så det blir bra! Lowa och Alexi har fått pengar av Robbins mamma så hon betalade Alexis jacka och hon ska betala Lowas nya. Om vi nu köper någon. Hon har 74 nu i body. Men lite tajt mellan benen så kanske väntar till våren och tar en 80. Hon får ändå inte plats med mer i bilstolen än en fleece...

Jag fick ett par skor. Så snygga! Kollat på dom länge men inte velat köpa dom för det känns inte som jag. Men idag gav jag med mej. Satan så snygga dom är! Nu saknas bara en jacka. För 899kr så det får bli nästa månad eller om jag hittat någon imorgon på klädbytardag för vuxna.  Det hade vart något! 


349kr- skopunkten 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar