onsdag 29 oktober 2014

Onsdag- torsdag?

Robbin gick hela dagen igår och trodde att det var onsdag. Men det är det idag. Han längtar enormt till fredag för då börjar hans pappaledighet! Han kan knappt tänka på annat. Det ska bli skönt på ett sätt för mej att gå hem. 

Jag har en till arbetsintervju på fredag nästa vecka. Till en kille på 11år. Låter som ett drömjobb! Jag valde mellan barn och fritid och omvårdnad. Men nu får jag göra båda två för hoppningsvis. 

Igår ringde hag på en lägenhet. En femma. Jag hade inte så höga förväntningar i med att jag lätt blir besviken. Jag vill så gärna flytta nu! Så på söndag ska vi på visning! Han sa att de va två andra familjer plus ett äldre par på 75-80 år. Men han sa att det lät som det skulle passa oss bäst. Det hade vart kanon! På bottenplan. Nej, nu får jag inte tro att vi har fått den...

Igår var vi på familjecentralen i Tibro. Mycket konstiga människor. Tur att Sandra var med med sin lilla Milian. En kille som är två veckor yngre än Lowa. 

Vi var på BVC igår jag och Lowa. Hon hade gått upp ett kilo- 8,4 väger Mini nu och är 64,5 lång. Ganska lång faktiskt. Hon börjar plana ut lite på viktkurvan. Så bra! Hon fick även sprutor som gick bättre än väntat!

Nästa vecka är det Alexi's tur och ska blir kul att se hennes utveckling. Hon är så duktigt och tidig. Så kul att fylla i papprena om hur hon är i sin utveckling. 0-25, 25-50 eller 50 eller mer ord. Ja, hon pratar ju mer eller mindre hela meningar. Mer stolt kan man inte vara! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar