fredag 14 mars 2014

ÄNTLIGEN FREDAG!

Jag tycker dagarna går så fort nu mer. Nu när Alexi är hos oss som hon ska så går tiden verkligen undan. Sen var det ett tag sen jag var så förkyld så jag blev dämpad. Jag tror det är ungefär fyra dagar sen och det gör en hel del. Under sista förkylningen lyckades jag bli beroende av te pga halsen och hostan men det går att leva med. Jag har inte druckit första koppen än och kl är nu 13 och börjar bli dags!

Alexi somnade igår efter 30 minuter nattning av Robbin i hennes säng. Hon sov till fyra och panik skrek så Robbin gick in och la sig. Gullig som han är. Vi gick upp vid 7 när Robbin harr gjort sin och Alexi's frukost och sen skulle han till jobbet.

Jag och Alexi tog mysmorgon i soffan och vi gick ut och gick vid 11 och tog en sväng förbi Robbins jobb och hälsade på. Självklart skulle Alexi gå själv och dockan skulle med och åka i sin vagn. Vilket problem att gå hem! Hon ville inte lämna Robbin där borta alls. Seperations ångest på hög grad. Så det är nog en sån tid nu. Jag bar henne hela vägen hem och hon somnade på mitt bröst utanför vårt hus, självklart! Men hon sover nu i soffan efter vi har kollat på Emil.

Senare ska hon till sin pappa men det får bli efter lunchen. 

Mina sammandragningar är helt galna. Igår hade jag besvär av dom så fort jag drog upp benen. Jag antog att det skulle bli bättre efter natten. Men icke! Långt ifrån skönt men som tur är gör de inte ont och går oftast över om jag är lugn en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar