måndag 10 mars 2014

Måndag- sooool!

Alexi visste precis vad hon ville idag. Hon kunde göra allt själv. Det är tur att man börjar i tid. När vi väl var klara inför dagis så skulle hon självklart gå själv och jag fick inte ta med vagnen alls. Jag vet att hon brukar tröttna halvvägs till dagis... Men hon klagade en gång och jag  sa att hon inte hade någon vagn med sig så hon fick gå. Vi gick och myste i solen och lyssnade på fåglarna. Hon är så glad att det börjar bli varmt ute.

Jag har haft så ont i ryggen efter gårdagen. Vi var ute mycket och jag tänkte inte alls på att ha mitt gravidbälte...Det får jag äta upp idag kan jag lova! Sammandragningarna gör ont och jag är lite trött påt idag faktiskt. Tur att jag inte måste göra speciellt mycket annat än att laga mat idag. Plus mvc- besök.

Lite nervös. Alla säger att jag ser så liten ut och det var jag med Alexi också så det var inget nytt. Men magen syns när jag står upp men när jag ligger ner ser man det knappt och det är ju så hon mäter magen sen... Men jag äter och bebisen sparkar så vi får väll se. Första gången jag blir lite nervös faktiskt. Tur barnmorskan kan sin sak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar