fredag 21 mars 2014

Fredag- inget jubel idag...

Alexi har krånglat inatt. Kl 3 skrek hon och jag tänkte gå in för att sova hos henne. Lättare sagt än gjort! Kl 6 hade hon bara sovit i intervaller om fem minuter. Trött mamma. Som tur va fick jag lite sovmorgon av Robbin!

Vi lämnade tillbaka vagnen vi tog hem förra veckan. Den passade oss sådär. Men inte helt så det va lika bra! Men idag kollade vi in nya vagnar på babyproffsen och självklart fastnade Robbin för bugaboo, emmaljunga viking och brio smile! Jag älskar dom alla tre men inte för dom pengarna!

Men vi har troligtvis bestämt oss för en annan vagn som vi ska provköra imorn för att se om de är något att ha. Ingen idé att fundera och planera och att de skiter sig. Den måste ju ändå matcha oss och vår vardag i med att den lär hänga med över allt.

Klädbytardag i Tibro imorn tidigt så jag hoppas Alexi sover några fler timmar.

Träffade mamma förut också och fick massa kläder till Alexi från Ullared. Bra skit där ifrån verkligen! Jag tycker de helt klart är prisvärt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar