måndag 24 mars 2014

Måndag- En ny vecka, självklart!

En trött mamma och en halv trött unge. Alexi skulle gå upp kl 5 vilket är helt galet! Att gå upp tidigt är väll okej men idag kändes det som att gå upp mitt i natten. Men ingen trots idag och hon fick hjälpa till mycket innan dagis. Mer än vanligt så det kanske underlättade. Sen skulle vi möta Jacob innan dagis så det kan ha underlättat lite.

Jag har försökt vilat lite. Tyvärr är jag tröttare än innan så nu är det dags att höja musiken, märka kläder och efter det laga lunch. Efter dagis kan det bli en sväng till lekplatsen. De beror på Alexi's humör.

Det ska bli skönt att kolla värdena imorn för jag börjar känna mej sådär äckligt trött igen vilket kan vara järnet men det är det ingen som vet än.

Jag har även fått syn på en billig vagn. En sån vi letar efter. Lite att göra med den men jag går ändå hemma så något roligt projekt hade vart kul! Bland annat att måla om den. Den är använd men inte köper jag en vagn för att den ska vara snygg och bara stå. Vi ska ju ändå sluta ut den ännu mer. Vi får se. Ett steg i rätt riktigt är att kvinnan som säljer den ska svara först...

Det blir kanon bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar