måndag 3 mars 2014

Tisdag- fortfarande

Jag hostar fortfarande utan dess like. Ringde Vårdcentralen igår för att försöka få något utskrivet över telefon. Jag var inte överdrivet sugen på att sätta mej och köra till Skövde efter att ha sovit en timme. Det skulle inte vara några problem. Jag skulle kunna hämta ut något  efter kl 17. Vi var på apoteket 17.30 men inget fanns där. Jag försökte ringa till dom men dom stänger ju 17. Ringde 1177 för att se va jag skulle göra. I med min astma påverkas min andning. Jag har aldrig gillat 1177 men denna kvinnan blev så förbannad för att dom inte skötte sitt jobb. För jag är ju ändå en kund. " det skulle aldrig en resturangchef acceptera" med mera. Så jag fick lova att jag skulle skälla ut Vårdcentralen efter noter idag.

Jag har trots allt sovit bättre inatt. Lite vid 22 men även 1-5 så nu sitter jag och ser på nyhetsmorgon och väntar på att Vårdcentralen och apoteket ska öppna. Vilka puckon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar