torsdag 6 mars 2014

Torsdag- veckan går

Ibland känns de som tiden står still. Sjukdomar konstant så nu har vi nog haft allt som denna hösten och "vintern" har haft att erbjuda. Det tackar vi för! Jag hörde även på nyheterna att säsongen för pollen och all skit lär bli ett helvete för dom som är allergiska. Då vet jag vart jag lär tillbringa min vår, inne!

Nej, man ska inte bli deppig och tycka synd allt för mycket om sig själv. Men gränsen är nära att nås.

Tro det eller ej men jag sa till mej själv när jag gick upp att idag är jag frisk! Tog på nej kläder, fixade håret, mat, borsta tänderna. Och nu känner jag mej frisk! Bara en jävla hosta men det får jag leva med. Robbin börjar bli dålig nu istället... Alexi kommer imorn och det ska bli helt underbart! Hoppas bara hon slipper allt. Det värsta som finns att se sitt barn sjuk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar