onsdag 19 mars 2014

Onsdag- trist och grå morgon

Att sitta och titta ut genom fönstret idag är ju inte helt okej känner jag. Grått, trist och regnigt. Men alla dagar kan inte vara bra och fina dagar. Då kan jag sitta här i vår sköna soffa och tillbringa tiden till att göra klart en barnvagns mobil till lillan. Jag hoppas att det blir så fint som jag har i tanken. Självklart är det ugglor med i bilden. Jag har kommit halvvägs och sen kanske jag lägger upp en bild och även gör till andra om det finns någon som är intresserad.


Helt underbart med te och varma mackor till frukost som vanligt och nu är det redan onsdag. På fredag kommer Alexi som vanligt vilket ska och kommer bli helt fantastiskt! På lördag ska vi även på klädbytardag. Trots att jag inte behöver något men bytardagarna är så härliga. Trots galna mammor med ungarna under armen. Jag kan inte fatta dom som tar med sina barn. Alexi var med en gång i Karlsborg och det var inte så stor som tur va men ändå jobbigt för henne...Aldrig mer!

Jag sitter och raggar recept på nätet för imorn är det dags att åka och handla. Skönt att fylla på skafferiet plus kyl och frys. Så nu har jag minst tio nya recept vilket är helt okej. Skönt med lite nytt i köket. Jag har verkligen fastnat för att laga mat. Alexi älskar också att fixa i köket. Så duktig och hjälper mamma.

Mina skor jag beställde i lördags har redan kommit. Så söta och bra förutom att dom är vita. Men det är snyggt så jag får tänka mej lite för när jag använder dom. Lite stora men jag ska lägga i en sula till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar