lördag 29 mars 2014

Lördag- hel eftermiddag ute

Inte bara ute. Utan ute på landet. Bland kor, hästar, fåglar och kaniner. Alexi har aldrig känt sig så fri tror jag. Hon har sprungit och lekt med många idag och haft så skoj trots att hästarna va större än väntat och kossorna va tjocka och lät för mycket så är de nu en helnöjd tjej som nattas. Så skönt att Robbin har släkt som bor så på landet som han gör. För de är varken jag eller Alexi vana vid. Skönt brott i vardagen och bästa dagen att komma hemifrån.

Vi fick reda på att gubben hade en studio på loftet där han tar massa kort. Självklart skulle vi upp dit och Alexi va hur duktig som helst. Även jag Robbin och lillasyster blev fotade. Bilderna kommer bli så fina och speciellt att förstora.

Trots mycket onödig skit som har hänt så va detta en av dom bästa dagarna någonsin. En fantastiskt familj har jag och jag och Alexi har hamnat i en toppen släkt.

Att få så många komplimanger gällande Alexi är helt magiskt. En toppen tjej. Inget gnäll alls idag trots att vi gick upp kl 04.30. Sovit bra, ätit massor och lekt som en tok. Underbara unge. Det finns inte stopp för hur mycket man kan älska sitt barn. Nu nattas hon och de ska bli skönt att slappna av på alla plan!

Tyvärr är det lång väg tillbaka men finns viljan går allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar