söndag 9 mars 2014

Söndag- krånglig natt

Efter gårdagens sovstund på dagen var vi alla ganska möra och simmande gott. Tills Alexi drog igång igen. Hon har haft en boxningssäck hängande i taket i sitt rum. Men inatt gick de inte. Hon drömde något jättehemskt och fick inte upp dörren ut från sitt rum så vi hörde verkligen paniken i rösten. Usch! Hon fick mysa med oss ett tag men började snart krångla så Robbin låg i hennes rum med henne. Båda somnade gott. Jag tror hennes drömmar har blivit mer livliga nu.

Nu sover hon i alla fall en stund och det är skönt. Utan krångel!

Vi har vart nere hos farfar och krattat löv och jag och Alexi tog en sväng till lekplatsen. Skönt väder! Senare ska vi grilla till lunchen. Riktigt gott ska de bli. Senare verkar det även som vi ska hitta på något med Jens och Sanna.

Idag är jag sugen på ALL sorts mat. Bara de är mat. Testade att äta ett äpple men nej!  Nu har chipsen åkt fram... Ett akut sug efter dill. Kroppen kan vara bra konstig. Idag startar vecka 25 och imorn åker jag och Alexi till Mvc och kollar läget med lillasyster. Jag känner mej så liten och alla påpekar det jämt så ska bli skönt att få lite siffror. Jag äter ju som en häst och de sparkas väldigt mycket. Så de är nog inga problem. Skönt att ha Alexi att jämföra lite med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar